Pagina's

zondag 29 december 2013

Dat was weer een heerlijke week. Het begon met een dagje werken, gevolg door de dinsdag waarop DD haar 17e verjaardag mocht vieren. Daarna 2 rustige Kerstdagen. En vrijdag naar het Top 2000 cafe.

DD kon het dansen niet laten. Dit jaar was zij ook helemaal in de stemming.
En het quilten. Dat is op de rustige tijdstippen tussendoor gedaan. Inmiddels zijn alle applicaties vastgezet op het middenblok van Chateau Chambray en ben ik begonnen met het stitchen.
 Er zijn al wat kraaltjes vastgezet en ik ben begonnen met een steeltje, maar zoals je kunt zien op het patroon hieronder heb ik nog wat te doen.
Omdat ik de laatste tijd veel bezig ben met appliceren, heb ik mij zelf een appliquicksetje cadeau gedaan. Dat zal mij in tijd gaan schelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten