Pagina's

zaterdag 7 december 2013

Afgelopen woensdag speelde DD voor piet op de dansschool. Ondanks haar eigen kleurtje heeft ze zich toch geschminkt. Vorig jaar waren er toch wel wat kinderen die iets bekend zagen in haar. Zo zag ze er vorig jaar uit
 En zo dit jaar
Een stuk donkerder.

Wat een stormachtig weer was het weer donderdag. Dit keer strandde ik op op het station in Zaandam. Maar gelukkig kwamen DH en DD mij daar verlossen, zodat ik toch nog op tijd thuis kwam voor Sinterklaasavond. Daar werd ik verblijd met een leuk quiltboekje Irisquilten.

De afgelopen week ben ik in de trein op weg naar het werk ook lekker bezig met het middenstuk van Chateau Chambray. En vanmorgen vroeg heb ik de laatste delen van het tweede kwart van het middenblok weer vastgestreken. Kan ik weer verder met festoneren.

2 opmerkingen: