Pagina's

zondag 11 augustus 2013

Deze week is het mij weer gelukt om een blok van Chateau Chambray af te krijgen. Het is gelukkig een project die nog wat maanden gaat duren. Dus ik heb nog alle tijd. Dit blok had ik wel al in het formaat 10x10. Dit is het grotere exemplaar (20x20).


En daar ligt hij dan. De quilt voor de tentoostelling in Alkmaar. De hoes is eindelijk af. Weer een les voor de volgende keer. Direct de tunnel en de hoes maken. Niet meer wachten tot het allerlaatste moment.
Hoor ik vandaag (maandag) dat mijn blog verkozen is tot blog van de week bij het quiltersgilde. Heel erg leuk. Dank jullie wel.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,

    Leuk dat alles nu klaar is voor het opsturen naar Alkmaar - je quilt in zo'n hoes is goed beschermd. Ik hoop dat je quilt veel goede reacties op zal werpen, al heb ik daar eigenlijk geen twijfels over!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je blog van de week bent. Ik ga je meteen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig om blog van de week te zijn, ik ga zeker kijken naar je quilt in Alkmaar!

    BeantwoordenVerwijderen