Pagina's

zondag 28 april 2013

Vrijdag een dagje vrij genomen. Ben naar de Lokktentoonstelling geweest in Deventer. Heb daar de resultaten van mijn oude hobby bekeken. Thema: Zee van kant. Het was een druilerige dag. 2 uur met de trein heen en 2 uur terug. Maar heb weer heel wat moois gezien.


Een heleboel klossers hadden een tegeltje gemaakt. Daar was een hele wand van opgezet. Een heel fraai gezicht.

Diverse kantkloskringen hadden een gezamenlijk project gemaakt. Ik heb er maar een paar gefotografeerd.
Dit bloemstuk is opgebouwd uit gekloste bloemen en vlinders. Heel erg mooi.
En hierboven een hoed gemaakt van kant. Er waren er vele. Maar deze vond ik het mooist.
En mocht je gaan trouwen en een sluier zoeken.




Ook was er een tentoonstelling van de uitwerking van diverse klosstijlen van één en hetzelfde patroon.
Ik heb diegene gefotografeerd die mij het meest aanspreken.
Wie bedenkt nu zoiets. Een grachtenpand klossen. Wel een heel leuk resultaat.
Terwijl ik weg was, werd mijn fiets onder handen genomen door de fietsenmaker, ketting weer gespannen, nieuwe remkabels. En de fiets moest natuurlijk uitgeprobeerd worden door de buurkatten.

En met het quilten gaat het ook lekker. Heb inmiddels al weer wat blokken af van de Chateau Chambray.





En in Amsterdam zijn ze er klaar voor.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten