Pagina's

zondag 6 januari 2013

Wat een weertje buiten. Ben net terug van een ritje naar mijn ouders in Wognum. De eerste werkweek zit er al weer op. DD is geslaagd voor haar brommerrijbewijs. Hoera!!! Vrijdag kan ze haar rijbewijs ophalen. En nu op zoek naar een snorscooter.
Het kleine kerstboompje wat we gekocht hadden voor de geur heb ik in de tuin gezet. Kan daar uitgroeien tot een boom. Volgend jaar nemen we een echte.
 

Het is buiten zo warm geweest deze week, dat de lente zich al weer aankondigt in de tuin. Eind volgende week verwachten ze weer vorst. Dat hoeft voor mij helemaal niet.
Deze week bij mijn schoonzus een poppenhuisbedje aangeschaft. Het quiltje wat ik had is iets te groot. Zal dus een kleinere moeten maken. Maar daar hebben we stofjes en patroontjes genoeg voor.
Als DH mijn lichtbak klaar heeft kan ik beginnen aan de Cival War Bride. De achtergrondstof die ik gekocht heb heeft een groengele tint. Ik ben van plan om de blokken apart te quilten en dan aan elkaar te zetten. Zo'n grote lap iedere keer over je benen en de bank is toch wel erg zwaar. Bovendien als je dan het laatste afhebt, is de quilt direct klaar. Wordt het geen UFO maar een Affo.
Komende week ook weer de eerste quiltbee in de Kreek van 2013. Heb er zin in.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten