Pagina's

zondag 13 januari 2013

De eerste volle gewone werkweek zit er weer op. Gewoon was die niet. Extreme drukte in verband met de overgang naar 2013. Als volgende week voorbij is, wordt alles weer gewoon.
DD heeft gisteren haar snorscooter gekocht. Big smile op het gezicht. Morgen gaan ze het kenteken overschrijven en dinsdag kan ze hem ophalen. Ik ga vandaag de schuur nogmaals in om ruimte te maken. Dinsdag gaat het wel sneeuwen volgens de berichten. Ik hoop voor DD dat het nog meevalt.
Afgelopen woensdag was de eerste quiltbee van 2013. Dat was een heerlijk avondje ontspannen na een drukke dag op het werk. Dan kun je de boel een beetje loslaten. Er was weer een nieuwe quiltster bijgekomen. Haar gezicht kwam mij bekend voor. Mijn gezicht haar ook. Wat bleek, we hebben samen in het Stadsziekenhuis in Purmerend gewerkt in 1979/1980. Hoe klein is de wereld.
Van de kerstlapjes die ik had uitgedeeld was een kerstster gemaakt. Weer een idee voor volgend jaar? Ik heb nog lapjes genoeg liggen.

Verder werd er gezamenlijk een Farmers Wife top gedubbeld. Zodra ik mrs. Vigors Quilt afheb, zal ik mijn top ook verder afmaken. Kan ik hem ook tijdens de bee dubbelen. Daar is de ruimte op de tafels ideaal voor.

1 opmerking:

  1. Fijn toch dat je met elkaar een quilt kunt oprijgen, scheelt weer thuis (alleen) op je knieën zitten, toch?

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen