Pagina's

zondag 18 mei 2014

Weer heel wat kunnen relaxen deze week. Wat één dagje vrij voor een vakantiegevoel kan geven. Afgelopen woensdagavond weer de tweewekenlijkse quiltbee. Daar ben ik lekker opgeschoten met mijn quiltje Wasdag.

I had one day off this week. And it gave me a feeling that I had a holiday. Last wednesday I went to the bee. I quilted my little quilt Laundryday. It is almost finished now.\


Op vrijdag heb ik samen met mijn moeder de Libellezomerweek in Almere  bezocht. Het was prachtig weer. En gisteren ben ik voor de eerste keer naar de prikborddag in Vijfhuizen geweest. Een gezellig samenzijn met andere quiltsters. De dag was goed verzorgd en heel gezellig. Iedere deelneemster had een kroontje gemaakt voor stichting Verdanda.

On friday I went to Libellezomerweek in Almere. It was lovely weather. And yesterday I went for the first time to "prikborddag" in Vijfhuizen. It was a friendly gathering with quiltsters. The day was well organized. Every quiltster had made a block with a crown for the foundation Verdanda.


We hadden ook allemaal 2 feestlapjes gekregen. Ieder kon daar zijn creativiteit in kwijt. Ik heb er een naaldenetuitje van gemaakt.

We also had 2 lovely fabric. I made a needleholder. 





Hier zie je alle ingeleverde creaties.

Here you can see all the results.


En natuurlijk werden we weer verwend met een workshop. We kregen drie leuke pakketjes. Twee mugrugs en een speldenkussen. Ik ben begonnen aan de paperpiecing mugrug. En natuurlijk is deze nog niet af.

And we had a workshop. We got 3 nice patterns, 2 mugrus and one pincushion.




Het was een geslaagde dag. Voor herhaling vatbaar.

It was a wonderful day. I'll be there again next  time.


1 opmerking: