Pagina's

zaterdag 27 juli 2013

Niet veel gedaan op quiltgebied. Deze week weer volledig aan het werk gegaan. Ben wat extra lang blijven werken. Daar is tenminste airco. Dat warme weer zorgt er bij mij voor dat ik 's avonds een beetje uitgeblust op de bank of buiten in de tuin zit. Ik heb in ieder geval wel de tunnel voor mrs. Vigors quilt in elkaar gezet en twee malletjes gemaakt voor Chateau Chambray. Ik ben nu bezig de tunnel aan de quilt te zetten. Daarna moet er nog een hoes komen, want 15 augustus a.s. moet ik de quilt inleveren voor de tentoonstelling in Alkmaar. Heerlijk die deadlines. Dat werkt wel bij mij.

Door het weer doe ik in ieder geval rustig aan. Breng ook veel vrije tijd door bij mijn moeder. Er moeten nog heel veel praktische zaken geregeld worden nu mijn vader er niet meer is. Gelukkig kan ik dit samen met mijn broer en zus doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten