Pagina's

zondag 9 juni 2013

Terwijl DD aan het dansen was en DH aan het klussen was op de dansschool heb ik het eerste blok van Civil War Bride getekend. Dat ging gemakkelijk met de door DH gemaakte lichtbak. Het viel mij erg mee.
Als je goed kijkt kun je de lijnen zien. Zal binnenkort in ieder geval een extra stift erbij kopen.
Heb inmiddels ook al wat getekend, geknipt en geregen. Deze applicaties wil ik door middel van een blind steekje vastzetten. Dat is weer eens een andere techniek dan festoneren. Vind ik voor zo'n grote quilt wel mooier. Kan ik gelijk goed oefenen met de rondingen en hoekjes. Ik probeer zoveel mogelijk onderdelen af te hebben. Woensdag is er immers weer quiltbee. En woensdag is ook de dag dat DD hoort of ze geslaagd is. Al met al gaan we een spannende week tegemoet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten