Pagina's

zondag 9 december 2012

De sneeuw is weer helemaal weggesmolten. Gisteren lag het er nog en was het een fraai ijzig gezicht toen ik terug naar huis liep met een vol boodschappenkarretje.


Gisterochtend ben ik begonnen met het huis in kerstsfeer te brengen. Als eerste werd de kerstststalquilt opgehangen. Dit was mijn eerste quilt vanuit een tijdschrift. Ik ben er nog steeds apetrots op.
 Toen de salontafel helemaal leeggehaald en schoongemaakt. Daarna kon de kerstmannenloper erop.
's Avonds heeft DD de kerstboom opgetuigd. Verder hebben we nog wat waxinehouders neergezet en lampjes in de tuin. Laat de Kerst nu maar komen. Ik heb er zin in.





1 opmerking:

  1. Ziet er weer gezellig uit bij jullie, voor de Kerst.

    Leuk gemaakt allemaal!

    Groetjes
    Sylvia Kaptein
    HandmadeHome.nl

    BeantwoordenVerwijderen