Pagina's

zaterdag 29 september 2012

En zo is er weer een week voorbij. En het is inmiddels echt herfst buiten. Een aantal dagen had ik het geluk tussen de buien door te fietsen naar het station, maar dat is mij gisterochtend niet gelukt. Maar gelukkig had ik vanaf 11.00 uur vrij genomen om naar de quilt- en borduurtentoonstelling in Enkhuizen te gaan. Heb daar weer een aantal inspirerende quilts gezien. Wat mij wel opvalt is dat een heleboel quilts met de machine gemaakt waren. Ben ik dan één van de weinige die nog alles met de hand doet?
Ga proberen dit weekend de Hollandse quilt af te maken. Ik ben bezig met de laatste rand, dan omzomen en een tunnel eraan en dan heb ik weer een affo.
 Beweging heten deze quilts. Qua kleur gaat mijn voorkeur uit naar de paars/rose.


 De kleuren van het eerste landschapsquilte spreken mij erg aan.
 Ik vind de herfst een mooi seizoen, al die kleuren groen en rood. Prachtig gewoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten