Pagina's

zondag 21 mei 2017

Ik heb een start gemaakt met het quiltje "Good Morning Chicks"van Meme's quilts. Eerst heb ik het patroon 50% verkleind. Toen alle onderdelen getekend op plakvlieseline.

I started with the quilt "Good Morning Chicks" from Meme's quilts. At first I reduced the pattern to 50%. Then I draw all the parts..


Toen heb ik alle onderdelen gestreken op de stof.

Then I ironed all the parts on the fabric.



Daarna heb ik alle onderdelen uitgeknipt.

Then I cut all the parts.


En dit wordt de achtergrondstof.

I choose this fabric for the background.


Daarna heb ik alle onderdelen per blok erop gestreken.

Then I ironed the parts on the background. 




En nu ben ik bezig om alles met de machine vast te naaien.

And now I am busy sewing all the parts.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten