Pagina's

zondag 13 augustus 2017

Vorige week zaterdag hadden we een zomerbee, gezellig bij Riet in de serre.
Last saterday we had a  bee in the closed veranda of Riet.


Daar heb ik een klein speldenkussentje gemaakt met een heel toepasselijke tekst.
I sewed a pin-cushion with a good text.

 
 Op zondag ben ik naar de textielmiddag in de boerderij West Frisia in Hoogwoud geweest.
Daar werd gequilt, gekantklost, kralentasjes en mutsjes gebreid.
On sunday I went to the farm West Frisia in Hoogwoud. There were demonstrations of quilting, making lace, knitting bags with beads en knitting small hats.










Gisteren ben ik naar Oosthuizen geweest. Daar liet Johanna Faber uit Zweden haar borduurwerk zien. 
Yesterday I went to Oosthuizen. Johanna Faber from Sweden showed her embroidery.O
       
.








En ik heb deze week nog een speldenkussen gemaakt. En ook mijn gehaakte deken schiet op.
And I sewed another pin-cushion this week. And I did some crochet..



1 opmerking: