Pagina's

zaterdag 25 juni 2016

En de laatste week vakantie is weer voorbij. Maar ik heb wel veel kunnen doen aan de Worthing Downs. Alle banen zitten nu om het middenblok. Natuurlijk was er een blok die ik moest uithalen en opnieuw doen. Was iets te groot.

And the last week of my holiday has passed. But I have been able to do a lot of sewing for Worthing Downs. All the rows are sewed around the centerblock. And I had to unsew one block. It was to big.




Gelukkig bracht de postbode het pakket van maand 17. En mocht ik 216 vierkantjes snijden voor de border.

The mailman brought bom nr. 17 of Worthing Downs. I had to cut 216 squares.


 En ik heb in de kringloopwinkel een ouderwetse strijkbout met onderzetter gekocht.

And I bought a old iron.

 

2 opmerkingen:

  1. This is lovely, Ellie! The clam shells especially speak to me! All your small blocks around the center block are just enchanting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh I love how you are working your version, it looks fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen